Szállítási feltételek

Szállítási díjak és szállítási feltételek

Termékeink a GLS Hungary futárszolgálatán keresztül kerülnek kiszállításra a Vevő által megadott címre. A szállítás várható időpontja a rendelés feldolgozásától számított 10-15 munkanap ez eltérhet a különböző termékek beszerzési ideje miatt,a vásárlót folyamatosan tájékoztatjuk a szállítás státuszáról. Amikor csomagodat elkészítettük és átadtuk a GLS Hungary Futárszolgálatának, a megadott emailcímre kapsz egy értesítést, benne a várható szállítási időponttal és SMS-ben is értesül, esetenként a futár telefonon is visszaigazol! A GLS Hungary a kézbesítést munkanapokon 8-16 óra között végzi.
A csomagok nyomon követhetőek a GLS Hungary Futárszolgálat értesítő üzenetében szereplő küldeményazonosító alapján: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match=ht
Az GLS Futárszolgálat a küldemény kézbesítését többször is megkísérelheti.

Fizetési lehetőségek:

– Előre utalás vagy számlára befizetés: Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Megjegyzésként, kérlek tüntesd fel a rendelésed azonosítóját. Ebben az esetben a Vevő a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg az K&H banknál vezetett 10403758-50526753-82751013  számú bankszámlára banki átutalás útján. Az utaláshoz szükséges adatokat a díjbekérő email tartalmazza, valamint rendelésed azonosítóját saját fiókodban a “Legutóbbi rendelések” menüpont alatt is megtalálod. A rendelés feldolgozás és kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.

– Utánvétes fizetés készpénzben: fizetés átvételkor a kézbesítőnek. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a Vevő a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül.  A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vevőnek felróható okból hiúsult meg – a Vevőt terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg az Eladó a szerződéstől elállhat.
– Paypal: Fizess PayPal-on keresztül. Fizethetsz hitelkártyával is, ha esetleg nem rendelkezel PayPal számlával ebben az esetben a rendszer automatikusan készít neked egy ingyenes paypal fiókot, amit későbbiekben is használhatsz. ( A paypalról bővebb információt az ÁSZF-ben találhatsz)

Szállítási díjak:
A szállítás díja tartalmazza a nyomkövetési szolgáltatás, a biztonságos csomagolás díját!
Választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.
– Banki előreutalással vagy PayPallal történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 490 Ft.
– Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 490 Ft.

7.990 Ft értékű vásárlás felett a szállítás minden esetben INGYENES!

Általános teljesítési határidő:

A megrendelt termékeket az Angliai raktárunkból szállítjuk így a szállítási idő 10-15 nap. A beérkezést követően 24 órán időn belül csomagoljuk és átadjuk a GLS Hungary futárszolgálatának.

Szállítási határidők:

– utánvételes fizetés esetén a megrendelés visszaigazolásától számított 10-15 munkanap,
– banki átutalás, PayPal és bankszámlára történő befizetés esetén az összeg bankszámlánkra történő beérkezését követő 8-10 munkanap alatt a csomag megérkezik a megadott szállítási címre.

Az oldalon feltüntetett, illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent. A kiszállítás tényleges időpontja a kézbesítőtől függ, ezért az előzetesen, tájékoztató jelleggel jelzett szállítási határidőtől való eltérésért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal.

A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vevőnek felróható okból hiúsult meg – a Vevőt terhelik. A harmadszori kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben a Vevő a megrendelt termékek árát és kézbesítésének költségét nem utalja át az Eladó számlájára, az Eladó a szerződéstől elállhat.
 

A kézbesítés menete:

Az GLS Hungary Futárszolgálat a küldemény kézbesítését többször is megkísérelheti. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, úgy a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra.

Ha a rendelési folyamat során megadod a telefonszámod, akkor a sikeres kézbesítés érdekében a GLS Hungary munkatársai telefonos egyeztetést is kezdeményezhetnek.

Bővebb tájékoztatót, letölthető elállási- és visszáru nyilatkozatot az oldal Általános Szerződési feltételeiben találsz: